close

碰巧在youtube發現這首歌

Kellie Pickler 好像是選秀出來了

她的聲音也是我的菜

 

這首歌我想是獻給已經對ex釋懷的女孩

 

以下是中英歌詞

'Cuz I'll be there, in the back of your mind 因為我知道你的所有思緒
From the day we met 'til you were making me cry 從我們初識到你讓我哭泣的那天
And it's just too bad, you've already had the best days 真的很遺憾 你已經擁有過最燦爛的
The best days of your life 你人生中最燦爛的時光

Isnt it a shame? 這不可恥嗎
A shame that every time you hear my name 每次你只要聽見我的名字
Brought up in a casual conversation 在隨性的聊天話語中被提起
you can't think ...straight 你就失去了思考的能力

and isnt it sad? 難道這不令人傷心嗎
You can forget about what we had 我們曾擁有過的一切 你早已忘得一乾二淨
Take a look at her and do you like what you see? 看看她吧 她是妳想看見的嗎
Or do you wish it was me 還是你希望看見的是我呢

*'Cuz I'll be there, in the back of your mind因為我知道你的所有思緒
From the day we met to the very last night從我們初識到最後那晚
And it's just too bad, you've already had the best days真的很遺憾 你已經擁有過最燦爛的
The best days of your life你人生中最燦爛的時光*

And does she know? 她知道嗎
Know about the times you used to hold me 她知道有好多次 你緊抱著我
Wrapped me in your arms and how you told me 用你的臂膀環繞著我  對我說
I'm the... the only one 我是你的真命天女

I heard about 我聽說了
Yeah, someone told me once, when you were out 是的 當你不在時 有人曾告訴過我
She went a little crazy ran her mouth about me 她曾失控地 拿我當做話題
Isnt jealousy funny? 忌妒心真是件有趣的事 不是嗎

重覆*

 

...with me was a fairytale love 跟我在一起 像個童話故事
I was head-over-heels 'til you threw away "us"我完全臣服於你 直到你把我們丟棄
And it's just too bad you've, already had the best days 真的很遺憾 你已經擁有過最燦爛的
The best days of your life你人生中最燦爛的時光

I heard you're gonna get married 聽說你就要結婚了
Have a nice little family 將會擁有一個小小的家庭
Live out my dreams with someone new 跟那個某人一起去實現 我跟你曾有過的夢想

But, I've been told that a cheater 但是有人曾經跟我說過
Is always a cheater 狗改不了吃屎
I've got my pride, and she's got you... 我有我的尊嚴 而她有你

重覆*

 

Of your life 你的人生中
Oh, oh, yeah 是的
youre gonna think of me 你一定會想念我的
youre gonna think of me in your life 在你的人生中 你一定會想念我
Oh, oh, yeah 是的
It's a shame, it's a shame...It's a shame 這真是件可惜的事(X3) 

 

走出過去才懂這歌感受吧! 雖然我也沒在聯絡,對我而言現在的我很幸福

就算有連絡我也不太喜歡和你有太多交集,斷個乾淨是我對自己的要求也是我對babe的尊重(個人想法)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cherry 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()